НОВОВОЛИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІНТЕРНАТ


Перейти до змісту

Головне меню:


ОЛІМПІАДИ

ПОЛОЖЕННЯ
про олімпіади, які проводить
Нововолинський ліцей-інтернат Волинської обласної ради
з української мови та літератури, математики, хімії, біології, фізики, іноземної мови, географії
серед учнів 7, 8, 9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів Волині

Організатори

управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації

- Нововолинський ліцей-інтернат Волинської обласної ради.
Мета та завдання

розкриття творчої особистості школярів та сприяння її розвитку

формування особистості з високим потенціалом розвитку та цілеспрямованості

відбір обдарованої учнівської молоді для навчання у Нововолинському обласному ліцеї-інтернаті

надання допомоги учням у професійному визначенні, спрямування їх до навчання у вищих навчальних закладах України
Умови проведення
Олімпіади проводяться у два тури: І - заочний , ІІ - очний. До участі в заочних олімпіадах з
української мови та літератури , запрошуються учні 7,8 класів , з математики , хімії - учні 8,9 класів , біології -8 класів.
У ІІ-му ( очному) турі беруть участь призери І
( заочного ) туру.
Головні критерії оцінювання робіт - самостійність , раціональність , оригінальність.
Місце та час проведення
- роботи заочного туру надіслати до 06.03.2006 р. на адресу Нововолинського ліцею-інтернату Волинської обласної ради, вклавши чистий конверт із зворотньою адресою (вул.Пирогова,1, м.Нововолинськ, 45400);
- очний тур проходитиме 29 березня 2006 р. (на канікулах) у Нововолинському ліцеї-інтернаті Волинської обласної ради.
Нагородження
- призери предметних олімпіад нагороджуються грамотами і цінними подарунками;
- призери олімпіад (І-ІІІ місця) отримують запрошення на навчання у Нововолинський ліцей-інтернат Волинської обласної ради з 01.09.2006 р.
Фінансування
Витрати на проведення олімпіад та проживання учасників відносяться на рахунок ліцею, витрати на проїзд та харчування - за власні кошти.
Додаткову інформацію можна отримати за тел. (244) 2-28-60; 3-67-72

ЗАВДАННЯ ЗАОЧНОГО ТУРУ ОЛІМПІАД


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
7 клас (для вступу у 8 клас)

І. Написати твір на одну з тем:
1) Щасливий день мого життя.
2) Витівки Старої Зими.
3) Батьківщино, що для мене ти?.
ІІ. Приготуй розповідь про друкарство в Україні.
ІІІ. Назвіть твори й авторів, які обговорювалися на уроках позакласного читання чи літератури рідного краю.
ІV. Порівняйте художні особливості казок про тварин із фантастичними казками.

УКРАЇНСЬКА МОВА

І. Доберіть до поданих схем слова в початковій формі. Складіть із ними одне речення, при потребі змінюючи їх. Порядок слів довільний.
ІІ. Написати правильно слова (разом, окремо, через дефіс):
всесвітньо/історичний, пів/юрти, від/нині, на/вічно, по/де/куди, на/пів/дорозі, на/розхват, за/видно, без/кінця/краю, по/можливості, уві/сні, аби/то, на/в/знак, ніжно/рожевий, прямо/залежний, казна/скільки, будь/у/кого, хто/зна/де, будь/що, здивовано/розгублений.
ІІІ. Які з поданих тверджень є хибними? Дайте розгорнуту відповідь.
1. Лише у словах
шістнадцять, кістлявий, пестливий, форпостний, баластний спрощення немає.
2. Префікси
роз-, без- в українській мові завжди пишуться з літерою з.
3. У словах іншомовного походження апостроф пишемо лише у двох словах:
прем’єра, комп’ютер.
4. Префікс
при- пишемо в словах, які означають вищу міру вияву ознаки.
ІV. Запишіть числівники словами у потрібному відмінку.
1.
Урни з бюлетенями для голосування було відкрито в присутності 236 виборців.
2. Для 9285 мешканців столиці квартири будуть збудовані вже цього року.
3. Це озеро лежить на висоті 656 метрів над рівнем моря.
V. Пояснити значення фразеологізмів.
2
Народитися в сорочці, кирпу гнути, блудний син, п’ятами накивати, бути на сьомому небі.


ФІЗИКА
9 клас (для вступу у 10 клас)

1. Пішохід побачив автобус , що наближається , коли перебував на відстані 100 м від зупинки. В цей момент, щоб встигнути на автобус , він починає бігти з швидкістю 4 м/с по прямій , що утворює кут a з напрямком, в якому він побачив автобус.
А) Якої величини повинен бути кут a, щоб пішохід встиг до автобуса, якщо швидкість автобуса 20 м/с , а початкова відстань від пасажира до нього 500 м ?
Б) З якою швидкістю повинен рухатися пішохід у напрямі перпендикулярному до дороги , щоб зустріти автобус?
В) При якій найменшій швидкості пішохід зустріне автобус на дорозі?
2.
Юний винахідник виготовив ракету. Після запуску він оцінив її характеристики: час роботи двигуна 10 с, прискорення 4g. Допоможіть з обчисленням:
а) визначте максимальну висоту підйому ракети;
б) побудуйте графіки залежності швидкості ракети від часу і висоти над поверхнею Землі;
в) порівняйте час падіння і підйому ракети.
3. З дерев’яних колод з радіусом 15 см потрібно виготовити пліт для перевезення вантажу. Густина деревини 400 кг/м. Визначте:
а) найменшу кількість колод довжина яких 2 м , необхідних для цього, якщо вага вантажу 15 кН;
б) який вантаж можна превозити , якщо пліт виготовлено з 10 колод;
в) на яку глибину зануриться пліт з 10 колод , якщо вага вантажу буде становити 4 кН.
4. Плавкий запобіжник розраховано на силу струму 10 А при напрузі
120 В . Довжина свинцевої дротини запобіжника 5 см .Визначте:
а) якої товщини має бути дротина, коли на її нагрівання витрачається 70% тепла і вимикання відбувається через 1 с , якщо початкова температура дротини 27 С , температура плавлення свинцю 327 С, питома теплоємність свинцю 129 Дж/(кгС), густина свинцю 11400 кг/м ;
б) побудуйте графік залежності часу вимикання від товщини дротини при інших сталих параметрах.

ХІМІЯ
8 клас (для вступу у 9 клас)

1. Із сульфату невідомого металу масою 40 г осадили гідроксид, у результаті термічного розкладання якого одержали 20 г оксиду. Визначте невідомий метал.
2. Невідомий елемент утворює сполуку з Карбоном складу МеС. Масова частка металлу в цій сполуці складає 75 %. Встановіть елемент Ме.
3. При повному зневодненні 122,32 г кристалогідрату FeSO ? х НО одержали 55,44 г водяних парів. Встановіть формулу кристалогідрату.
4. Суміш магнію та міді. Її розчинили у хлоридній кислоті. Об’єм газу, що виділився, повністю використали на відновлення купрум (ІІ) оксиду массою 4 г.
Визанчте масу суміші металів, якщо відомо, що маса Магнію у сіміші перевищувала масу міді у два рази.
5. В суміші двох сполук Нітрогену КN та МgN кількість речовини Нітрогену на 0,4 моль більша, ніж кількість речовини Калію, а кількість речовини Магнію в 1,5 рази більша, ніж кількість речовини Калію.
Визначте масу вихідної суміші.

БІОЛОГІЯ
8 клас (для вступу у 9 клас)

1. Чи можуть рослини спати і рухатися?.
2. Відомо, що еволюція квітки пов’язана з еволюцією способів запилення. Довести це, навести приклади пристосувань квітки до агентів запилення.
3. Чому продукти харчування потрібно оберігати від мух?
4. Як пересуваються найпростіші, черви, комахи, хребетні тварини?
5. Покажіть на прикладі стегнової кістки, як її будова, суглобовий хрящ, сухожилля м’язів і зв’язок пристосовані до виконання своїх функцій.
6. Чому плавці, перед тим як пірнути, роблять кілька глибоких вдихів і видихів?
ГЕОГРАФІЯ

9 клас (для вступу у 10 клас)

1. Покажіть взаємозв’язок між тектонічною будовою, сучасним рельєфом та типом корисних копалин на території України.
2. Проаналізуйте вплив основних кліматотвірних чинників на формування клімату України. Наведіть конкретні приклади.
3. Запропонуйте шляхи подолання демографічної кризи в Україні.
4. Охарактеризуйте металургійний комплекс України. Проблеми та перспективи розвитку.

АНГЛІЙСЬКА МОВА
7 клас (для вступу у 8 клас)
1. Прочитайте уважно цей текст і напишіть 10 запитань різного типу.
OLYA INVITES MARY TO HER HOUSE

Olya and Mary are schoolgirls. They study in an eleven-year school in Sosnovka.
Olya lives in Green Street. Her father is a doctor. The family lives near the hospital. There are two big houses there. They live in one of them. The house consists of five rooms.
The doctor's family is large. There are six of them: Father, Mother, two sons and two daughters.
One day Olya invites Mary to show her their house and take tea with the family. Mary thanks Olya for her invitation.
It is Saturday. The family is at home.
When Mary comes Olya welcomes her and says, "Cood afternoon!"
Mary answers, "Good afternoon!"
Olya introduces Mary to her father, mother, sister and broth­ers. Before they have tea Olya shows her friend their house.
"This is the dining-room, it is the biggest room of the house. On the right you see Father's study, it is smaller than the other rooms. On the left there is the living-room, it is a little smaller than the dining-room. Opposite there are two bed­rooms. This is our bedroom. My sister and I sleep in it. And that is my brothers' bedroom. The rooms are not large but we like them very much."
2. Дані речення перетворіть у заперечні й питальні.
- The boys like to play football.
- My grandmother is working in the garden now.
- It often rains in autumn.
3. Написати листа другові про святкування Різдва з членами твоєї родини.
4. Слова про опрацювання.
geogra - y t - esday engin - r
A. ff A. u A. ee
B. ph B. i B. ei
C. fe C. h C. ie
D. fi D. r D. ea
exc - sion m - rk homew - k
A. ir A. a A. or
B. ur B. u B. ar
C. er C. o C. ir
D. ar D. u D. ur
every - ing fav - ite jo - ney
A. s A. aur A. er
B. ht B. our B. ur
C. th C. eur C. ar
D. c D. oor D. rn

НІМЕЦЬКА МОВА
7 клас (для вступу у 8 клас)

І. Прочитати текст

Die diamantene Axt

Ein Mann arbeitete im Wald am Fluss. Da fiel seine Axt ins Wasser.; Der Mann wurde sehr traurig. Er weinte. „Oh, was werde ich jetzt tun? Wie werde ich ohne Axt arbeiten? Was werden meine Kinder essen?"
Da hцrte er: tap-tap-tap. Aus dem Wald kam ein komischer Mann. Er war alt, sein Haar war weiЯ. Der Alte fragte: „Warum weinst du, j guter Mann?"
„Warum ich weine?" antwortete der Mann. „Die Axt fiel mir ins Wasser. Wie werde ich jetzt ohne Axt arbeiten? Was werden meine' Kinder essen?"
„Ich helfe dir", sagte der Alte.
Er ging zum Fluss und plumps! — sprang er ins Wasser. Bald kam er aus dem Wasser und ьbergab dem Mann eine silberne Axt.
„Da, nimm! Ist das deine Axt?"
„Nein, das ist nicht meine Axt", antwortete der Mann.
Wieder sprang der Alte ins Wasser. Dann kam er aus dem Wasser zum Mann und ьbergab ihm eine goldene Axt.
„Ist das deine Axt?"
„Nein, auch das ist nicht meine Axt."
Beim dritten al brachte der Alte eine eiserne Axt mit.
„Ist das deine Axt?"
„Ja, das ist meine Axt!" rief der Mann frцhlich. „Danke schцn!" Und der Mann wollte nach Hause laufen.
„Bleib stehen, guter Mann!" sagte der Alte. „Nimm auch diese zwei Дxte." — „Ich danke dir sehr", antwortete der Mann. Er war sehr froh. „Danke schцn!" Und er ging nach Hause.
Er ging und trug-drei Дxte: eine goldene, eine silberne und eine eiserne.

1. Знайдіть речення , які не відповідають змісту.
1) Die eiserne Axt des Mannes fiel ins Wasser. —2) Der Mann weinte viel. — 3) Er hatte keine zweite Axt. — 4) Ein komischer Alter wollte ihm helfen.—5) Der Alte fand im Wasser drei Дxte. — 6) Der Mann hat dem Alten gefallen. — 7) Der Alte schenkte dem Mann alle drei Дxte. — 8) Der Mann ging ohne Дxte nach Hause.
2 . Знайдіть в тексті наступні речення та напишіть їх.
1) Тут його сокира впала у воду. - 2) Це твоя сокира? - 3) Він ішов і ніс три сокири: золоту, срібну і залізну. — 4) Є мої діти? — 5) Старий знову скочив у воду .
ІІ. Граматичні завдання
1. Перекласти речення і поставити по 4 типи запитань до них .
-
Моє хобі – збирати марки.
- Ми прибудемо до Києва о 9 год .
- Я маю бажання піти в театр.
2. Написати речення в Imperfekt, Perfekt .
Ich schreibe einen Brief an meine Freundin.
Meine Mutter steht morgens immer um 7 Uhr auf .
Die Erde umkreist die Sonne .

МАТЕМАТИКА
7 клас (для вступу у 8 клас)
1. Довести, що різниця авс - (а - в + с) кратна 11.

2. Відстань між пунктами А та В - 80 км, В та С - 300 км, С та Д -
120 км, Д та А - 100 км. Яка відстань між А та С.
3. Декілька дівчаток збирали гриби. Зібрані гриби вони розділили так: першій дівчинці дали 20 грибів і 4 % тих, що залишилися, другій - 21 гриб і 4 % нової остачі, третій 22 гриби і 4 % знову від тих, що залишилися і т.д. Виявилося, що всі дівчатка отримали однакову кількість грибів. Скільки було зібрано грибів і скільки було дівчаток.
4. Обчислити найбільш раціональним способом:

5. При якому значенні в мають спільний корінь рівняння
3х + 11 = 26 та х + 4
в = -35

6. Бісектриси АК і СД рівностороннього ? АВС перетинаються в точці О. Знайти ДОА.

9 клас (для вступу у 10 клас)

1. Знайти всі пари цілих чисел (х; у), що задовольняють рівняння:

х - ху - 2у = 7.

2. Довести:

х + х- 4х + х + 1 0.

3. Знайти остачу від ділення числа:

9 + 1997 ? 1998 ? 1998 на 8.

4. З пунктів М і N виїхали одночасно назустріч один одному два автомобілі. Один з них приїхав в N через 1 год 15 хв після зустрічі, а другий - в М через 48 хв після зустрічі. Відстань між пунктами М і N дорівнює 90 км. Знайдіть швидкість кожного автомобіля.
5. Висота прямокутного трикутника, яка опущена на гіпотенузу, дорівнює 10 см. Довести, що з цього трикутника можна вирізати круг, площею 50 см.
6. При яких дійсних значеннях параметра а рівняння

має хоча б один цілий розв’язок?
Запрошуємо до участі!


Головна сторінка | ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ | НАПРЯМИ НАВЧАННЯ | УМОВИ ВСТУПУ | ОЛІМПІАДИ | ЛІЦЕЙ СПІВПРАЦЮЄ | ФОТОГАЛЕРЕЯ | Мапа сайту




Назад до змісту | Назад до головного меню
Hosted by uCoz